2009. 02. 01.

Halihó Mindenkinek!
Ismét egy új nap kezdődött! Még csak 10 óra múlt és én még itthon vagyok:):) Sajna már nem sokáig, mert 11:30-ra be kell mennem e suliba. :( Remélhetőleg nem kell ott dekkolnom sokáig, mert délután programom lesz, megyek szalagavatóra:):):) Már nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz. Én nagyon szeretem az effajta "rendezvényeket" szerintem ha jól meg van szervezve akkor gyönyörű tud lenni. Na majd kiderül, hogy az ideibe mennyi energiát fektettek. Majd holnap leírom nektek, hogy hogy tetszett az egész. :) Más téma: Tegnap este nagyban hajat mostam, olyan 20:00 óra körül amikor belibbent Bán (ő a lakóotthon szocmunkása). Jó fej figura, csak néha kicsit csendes.:):) Na mindegy, dumálgattunk kicsit. Közben én Lórinak magyaráztam, hogy miről szól az Antigoné:):):) Vicces mi? Mondjuk én azt az egy kötelező olvasmányt kivételesen szerettem, szóval nem volt nagy gond elmondani miről szól. Kb, olyan 22:30-kor mentem alukálni, és ma elég sokáig sikerült aludni. Ja és még álmodtam is...hm. Pontosan nem emlékszem, hogy mi volt az álmom, de annyi megmaradt, hogy a Zoli benne volt. :) Hááát érdekes...aki tudja, az érti is, hogy miért írom ezt:) Na mindegy, van ez így. Lehet, hogy azért is álmodtam most vele, mert hétfőn szülinapja lesz, és most nagyon bennem van ez a dolog. Csak el ne felejtsek írni neki...hehe...bár azt kétlem, hogy elfelejteném:P Na én most elköszönök, de még folyt...köv..:)pusszantás mindannyiótoknak:)
2009. január 30.

0 megjegyzés: