2009. 02. 02.

Hétfő délelőtt.........Boldog Szülinapot Kincsem:):):):)


Csáó mindenki!!!!


Pff...hétfő van. Utálom a hétfőket. 6-kor keltem, mint általában minden nap. (kivéve a hétvégéket persze:P). Próbáltam össze szedni magam, ami nem volt könnyű, mert este nagyon későn sikerült elaludnom. Tudom egyéni szoc. probléma. :P Szóval igyekeztem emberi külsőt varázsolni magamból. Többé - kevésbé sikerült is. Majd főztem kávét, mert ugye az kihagyhatatlan reggelente...:) Kimentem és egy szál cigi mellett meg is iszogattam. Aztán nagy kín keservesen neki indultam a "nagy" útnak. Igaz a sulim kb 10 percre van tőlem, de ilyenkor mikor aztán végképp semmi hangulatom az egészhez irtózatosan hosszúnak tűnik ez a rövid táv is. Na mindegy, bementem. Még tanítás előtt az udvaron két osztálytársnőmmel elszívtunk 1 - 1 szál cigit, átbeszéltük, hogy kinek milyen volt a hétvégéje, közben jött az adminisztráció tanárnőnk és nagy örömünkre bejelentette, hogy pénteken is lesz óra:S:S! Pedig én már úgy készültem, hogy csütörtökön lépek haza. Háát mindegy... a jónak nem mondható hír után szép komótosan bevánszorogtunk a terembe. Azért se szeretek ilyenkor suliban lenni, mert össze vagyunk vonva a protokkolosokkal, úgyhogy el lehet képzelni, hogy milyen amikor 100 akárhány fő ül egymás hegyén-hátán:) Hááát marha izgi. :S Persze 8 előtt néhány perccel a tanár már bent csücsült a teremben, miért is ne. Az az ember soha nem tud késni egy percet sem:P:P:P:P Aztán megkezdődött az óra.(üzleti kommunikáció)...felettébb izgalmas tantárgy. Na mindegy, végülis túléltem:) Aztán tök rendi volt végülis a tanárúr, mert 11 után nem sokkal el engedett minket....hm ilyen sem sűrűn fordul elő. (biztos jó volt a hétvégéje...hihihi). Jaaaaj, basszus 2-a van...Zoli (volt kedvesem) ma 31 éves. Uhh...olyan rossz, hogy nem lehetek vele:( Pedig anno, úgy 2 hónappal ezelőtt úgy terveztem, hogy a saját és az ő szülinapját együtt ünnepeljük majd. Háát a sors már csak ilyen kifürkészhetetlen. Nem minden történik úgy ahogy azt szeretnénk. De azért akkor sem egyszerű:(:(:( Na mindegy - mindegy.... nem szabad csüggedni...majd lesz még jobb is....egyszer valamikor (remélem). Azért BOLDOG SZÜLINAPOT "KINCSEM"!!!!!! :):):):):) Remélem bulizol egy jó nagyot!!! Hm....:(:(:(

Lassacskán most befejezem a kis irományomat, mert dolgom van. De majd később leírom, hogy milyen volt a napom további része.

Addig is pusszantás:)

0 megjegyzés: