2009. 02. 09.

ma délután 02.09.

Buona sera :)

A délutánom eltelt. Suli után itthon voltam, gépeztem, ettem, meg szokásos itthoni dolgokat csináltam. Aztán olyan 16 óra után kicsivel beértem a Marczira, de alig töltöttem ott fél órát, mert Erával meg Bandival hivatalos ügyeket intéztünk. Nekem postára kellett mennem, Bnadinak meg nem tudom milyen papír ügyeket kellett elintézni. Ezek után elugrottunk kajálni a mekibe, mert már nagyon éhesek voltunk. Aztán olyan 19 óra után haza értünk. Elszívtunk még 1 - 1 szál cigit, beszélgettünk, aztán Era lelépett haza. Jaaaj szegénykém megsérült tesi órán. Prím Roland becsúszott neki vagy valami ilyesmi, úgyhogy Era egész délután a térdével szenvedett. Mire haza értünk szinte már alig tudott menni. Közben Bandi neki ült msn-ni az ő nyuszókájával. :P
Most nem tudok többet írni, mert tényleg csak ennyi történt.

Holnap jövök....:):):):):)

Jóóóó éccakát mindenkinek:)

0 megjegyzés: