2009. 02. 11.

végre 1 nap itthon:):):):)


Good Morning!

Juhééééé, ma nincs suli:):):):) Illetve van, de csak a másik csoportnak. Úgyhogy ma itthon leszek, legalábbis a nap nagy részében. Majd takarítanom kell, mert most én vagyok a soros. Igaz reggel már azzal kezdtem, hogy Domestossal kisikáltam a mellékhelységet, meg a fürdőt....szóval legalább ennyivel kevesebb dolgom lesz:) Ja a Bán után is én mosogattam el, plussz a colás dobozát is itt hagyta, úgyhogy azt is kidobtam:) De még így is lesz mit csinálni, mert ott a konyha, a nappali, úgyhogy még korán sem végeztem. Legalább meglesz a mai elfoglaltságom. Délután meg Erával megyek ügyeket intézni, ha minden igaz, de ez majd még kiderül a nap folyamán. Hm...Bandi reggel már megint elaludt, úgyhogy tuti késett a suliból. Remélhetőleg nem lesz para. Viszont tök jó, mert ma csak délig lesz órája, úgyhogy remélem korán itthon lesz :P:P:P:P:P
Hétvégén már itt lesz Viki is, gondolom Bandi már várja, mert egész héten nem látták egymást. Hááát nem is jó érzés, amikor távol kell lenni a szeretett lénytől. :( Igaz én nem leszek itthon, mert Életem Párjáéknál leszek. :):):):)
később folyt...köv... addig is egy nagy cuppanós
17:41--->Itt vagyok ismételten. Ki van takarítva, úgyhogy csillog - villog a lakás:):):):) Takarítás után kajoltam pár falatot, de éppen csak, aztán be mentem a Marczira./végre nem az volt, hogy Zoliról kérdezgettek:):):): /. Bandi már végzett addigra a sulival, mire odaértem. A földszinten beszélgettünk, meg vártuk Erát. Aztán 14-tól-15-ig Erika tanulószobára ment, mi meg bementünk Bandival a net kávézóba 2 percre, mert Nyuszó - muszónak kellett üzenni, hogy nem lesz bandi msn-en délután. Aztán kimentünk a kisboltba vettünk kiflit meg joghurtot, és ez volt az ebédünk. :):) Mikor Erika végzett el mentünk a Mammutba Valentinapi dolgokat nézni. Bandi Vikinek, Era meg Andrásnak. Én meg csak úgy ott voltam:( Miközben nézegettünk ezt - azt Erát keresték telón és elhúzott. Mi még elszívtunk 1-1 cigit Bandival utána jöttünk haza. Ja igen, valószínűleg még benéz hozzánk Era néne, de nem mondta biztosra, majd kiderül mi lesz....Asszem most megyek és eszek valamit, mert az a kifli nem volt olyan nagy valami.
21:55---> Megvolt a vacsi, megint chilis szószos tésztát ettem. Közben megérkezett Erika. Szegénykémnek most nagyon rossz periódus zajlik az életében...de erről nem írnék inkább, mert nem puplikus...sorry. :(:(:( De legalább Ő is evett. Még pudingot is, amit délelőtt csináltam. Tök jó látni, hogy eszik, mert amúgy ha nemjön hozzán napokig akkor tudom, hogy nem kajol rendesen. Aztán olyan 8 után valamikor haza ment. Viszont kicsit izgulok érte mert mondtam neki hogy csörizzen meg ha haza ér, de eddig még semmi. Remélem nem történt semmi.
Holnap jövök. Buona notte :) bacio

0 megjegyzés: