2009. 03. 09.

Első gyakorlati napom - Oktogon Travel

Hy!

Ma jó korán keltem, olyan 6-kor. Nem tudtam rendesen aludni, mert izgultam a mai napom miatt. Kora reggel eljött hozzám Szabina és Zita és ott voltak egy kicsit. Aztán bementem a suliba, megbeszéltem ofővel, hogy áprilisban 2 hétig nem leszek a dániai út miatt. Tök rendi volt, mert egyből belement:):):):) Ma kezdtem a gyakorlatomat az Oktogon Travel-nál. Olyan 12 óra körül kezdtem és azóta már tök sok mindent csináltam. Weblapot szerkesztettem, levelet írtam a partnerirodáknak, meg ilyenek. Különben nagyon érdekes munkakör az biztos. Igaz az az egy nehézsége van, hogy nagyon sok mindenre kell odafigyelni egyszerre. De szerintem bele lehet jönni, főleg 3 hét alatt. A lány, akivel itt vagyok nagyon kedves, és segítőkész. Sok mindent elmagyaráz, nagyon türelmes. :) Viki is nagyon aranyos volt, mert igaz kicsit későn de észre vettem, hogy írt egy bíztató sms-t, ami nagyon jól esett tőle. :):):) Köszi Csámpi. Jaaj tök jó, mert ugye holnapután lesz az angol beszélgetés Andor Csabával és szóltam ofőmnek, meg itt az irodában Ritának is, és el vagyok engedve:):):) Attól még jövök ide, csak ha csúszik a beszélgetés, akkor kicsit később leszek. Azért őszintén szólva most kezdem érezni, hogy fáradok. Nem olyan jó móka a gép előtt ülni egész nap. De majd megszokom. :) Na most egyenlőre ennyi.
16:30-kor elengedett a Rita az irodából, mondván már úgy sem csinálunk semmi érdemlegeset. Huh...azért örültem amikor ezt beközölte, mert már alig bírtam ülni. Nagyon el lehet ám fáradni a folytonos ülésben is, nem is gondolná az ember. Közben láttam, hogy apum keresett. Miután elléptem az irodából vissza is csörgettem, és mondta, hogy a Blahán vár. Nem is olyan sokára haza is értem, és apum ott volt lent a kapunál. Felmentünk, gyorsba lerakta nekem a cuccost, amit hozott, beszélgettünk, majd a mellettünk lévő kínaiba mentünk kajolni. Nagyon le volt hangolva szegénykém, de nem is csodálom, mert nagyon rossz híreket hozzott. :(:(:(
Majd mikor elment, én beugrottam a koliba Bandiékhoz. Nekik is elmesélten milyen volt az első napom, lementünk cigiztünk, dumálgattunk, Viki megengedte, hogy kicsit gépezzek nála. Aztán lementünk megint a földszintre, mert akkor már úgy volt, hogy utána indulunk is haza Bandival. Persze Teknős már megint betalált minket:( Most már nagyon kezd idegesíteni a jelenléte. Pedig nem tesz velünk semmi rosszat, csak egyszerűen irritál, ha a közelemben van. Persze megint jött cigit kunyerálni, mint mindig. De úgy voltam vele, hogy inkább adok neki, csak húzzon el onnan. Valami olyasmit meg is jegyzett, hogy nem akar hozzám érni, nehogy elkapjak valami nyavaját tőle, erre én elég bunkón odaszóltam neki, hogy jól is teszi:S Na mindegy.

UI.: Köszönöm Dancsi, hogy ennyire kitartóan olvasgatod a bloggomat, igazán nagyon jól esik tőled!!!! :):):):)

2 megjegyzés:

Dancsi írta...

Ez tök izgi, hogy utazási irodában gyakornokoskodsz. :) Wow! Ha majd ott fogsz dolgozni, akkor a legjobb ajánlatok találnak majd meg és egy csomó helyre elutazhatsz majd protekcióval. :P Ez ám a mázli!
Drukkolok az angol beszélgetéshez! Ügyi legyél! Ne hozz rám szégyent! :PPP

Kriszti írta...

Köszike Jáncsiiii! Nagyon jól esnek a bíztató szavak:):):) Nyugi nem hozok rád szégyent, ÍGÉREEEEM:) Menni fog csak egy kis önbizalom kell hozzá, és jó megjelenés:P:P:P: heheheh

cupp cupp