2009. 03. 23.

Na....ez a nap is jól indul:(

Hy!

Na ez a nap is jól kezdődik:S Épp hogy ide ülök a géphez Vikivel máris sikerült összekapni. Ahj, már tökre elegem van abból, hogy mindig én vagyok hülyének titulálva. Mindig csak én vagyok a rossz... Tényleg így lenne(???), tényleg nekem kellene ennyire gyökeresen megváltozni(???). Ráadásul nem elég az, hogy a barátaimmal civakodok, még az idő is szar:( Basszus nekem tényleg nagyon el kell innen tűnnöm néhány napra, mert ennek így nem lesz jó vége. Múltkor Erával nem beszéltem egy ideig, Szabinával is fasírtban vagyok, már 2 hete nem is láttam, most meg Viki újít be. Asszem most már komolyan el kell gondolkodnom néhány dolgon. Én tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok tökéletes, hisz senki sem az, de azért azt sem hiszem el, hogy mindig én rontom el a dolgokat. Nem is csodálom, hogy mostanában megint azt kezdem érezni, hogy kivagyok, és nem teljes az életem. Nagy mértékű üresség van bennem, és ez ezekből a kis nézeteltérésekből adódhat. Néha komolyan azt érzem, hogy nem is számítok senkinek. Jóóó azért 1 - 2 ember kivétel, de akkor is, miért kell apró dolgokon elbuknia egy jó baráti kapcsolatnak? Jóformán már csak a Bandi az akivel nincs semmiféle konfliktusom, és vele teljes az összhang. Ez így annyira nem oké...
Milyen jó is lesz nekem az a 10 nap amit Dániában fogok tölteni. Bár igaz, ott meg ott lesz a Zoli, aki úgyszintén szarik a fejemre:(:(:( Na mindegy azt már kezdem megszokni. Mit tegyek, vajon mit kellene tennem, hogy jobb legyen(???)...
Mindegy most elmegyek az utazási irodába, hátha ott kicsit le tudom magam foglalni annyira, hogy ne gondoljak a problémákra...aztán majdcsak rendeződnek a dolgok...REMÉLEM!!!
Rita nem sokkal azelőtt, hogy menni készültem volna az irodába szólt, hogy ne menjek, mert a gép még mindig nem az igazi, így nem tudnék mit csinálni. Háát jó, gondoltam magamban, akkor Marczibányi tér. Be is mentem és sikerült megbeszélnem Vikivel is a nézeteltérésünket. Majd a 12 órási szünet vége után Viki meg én bejártuk a Mammutot, voltunk könyvesboltba (Libri), bankba, Rossmanba, meg a Vodafonnál. Viki bevásárolt meg ügyeket intézett. Én csak a Vodafonnál mentem be vele meg a a Rossmanba, a másik két helynél meg kívül megvártam. Visszafele menet én már nagyon szarul voltam mert egész nap nem ettem semmit, és elég rendesen szédültem. Így beugrottam a Lipóti Pékségbe, ami a Lövőház utcában van és vettem 1 sajtos és 1 pizzás stanglit. Bent a Marczin ettem meg.
Pihiztem egy kicsit bent, mert hulla voltam, majd hajfestés következett. Viki haját festettem be csokibarnára, egész jó színe lett. Utána Bandi festette be a haját és neki meg megmosni segítettem a haját, aminek az lett a vége hogy tiszta kékesfekete lett a kezem:) Na de no para, majd lekopik. Aztán már nem sok minden történt, mert csak úgy elvoltunk. Amikor lent cigizgettünk akkor hol a Ricsi, hol pedig a Tari Feri volt még lent és velük beszélgettünk.
Ennyiiiiiiiii...

0 megjegyzés: