2009. 03. 02.

pff...már megint az a fránya hétfő de azért nagyon jó nap volt:)

Sziasztok!

Végreee itthon vagyok! Sulim volt délelőtt. Gyakorlati órám volt, amit úgy rövidítünk, hogy SZPB (szervezett passzív beutazás). Ezen az órán azt beszéljük meg, hogy milyen beutazások vannak és mik jellemzik ezeket az utakat. Nem mondom, hogy érdekes óra de hát ez is kell.
Délután bemegyek a Marczira, mert Bánhoz kell mennem, meg Erával is kellene beszélni, mert állítólag be van pöccenve valami miatt, jó lenne tudni, hogy miért, amikor igazság szerint mi tehetnénk meg. (Bandi és Én). Na mindegy, majd meglátjuk mire jutok vele. De tudjátok milyen heves vérmérsékletű tudok lenni, szóval ha az kell leoltok mindenkit, ha úgy érzem nekem van igazam. Még Szabinának is jeleznem kell, hogy ne ide jöjjön ma, hanem a koliba. Elhatározta, hogy a héten sokat lesz velem, mert jövőhéttől nem sokat fogunk találkozni a gyakszim miatt. Utána meg 2 hét fog kiesni, ha minden úgy alakul ahogy szeretném. Hm..tegnap valaki kérdezte tőlem, hogy írok-e majd Zolinak üzenetet névnapja alkalmából, mert ugye 8-án Zoltán névnap lesz. Mondtam, hogy nem tartom valószínűnek, mert tök fölöslegesnek tartom. Ahogy Ő nem foglalkozik velem, úgy én sem veszem figyelembe Őt. Most mondjátok meg nincs igazam???
Na mindegy, mindegy.... :) Elhihetitek én így is nagyon jól elvagyok, hisz ott van a sok barátom, barátnőm, szóval már csak miattuk is érdemes happy-nek lenni:):):):) Viszont Dancsi még nem írt:(:(:(:( Jóó tudom elfoglalt, meg minden, de remélem hamarosan olvashatom a "kis" irományát. :):):):) Niki (lakótársam) épp most mondta, hogy 13 óra körül jön Ő is a koliba, így együtt megyünk:) Rövis helyzetjelentés megtörtént...remélem mindenki megnyugodott, hogy tud rólam:):):):):) na puszika

haliiiii!!!

Itthon vagyok/vagyunk. Itt van Erika is most, mert eljött velem gyógyszertárba. A délutánom nagyon jól telt el. Arlettal találkoztunk a Moszkván, elmentünk a mekibe kajolni, utána becsattogtunk a koleszba Bán után kajtatva. :):):) Mivel nagyon korán értünk be így beültünk a Gyöngybe egy - egy forrócsokira. Mikor vissza mentünk sikerült beszélni Bánnal, és segített néhány dologban. Ezek után Arlett lelépett. Én meg bent maradtam mivel Szabina már ott volt a kis Tüncikémmel:):):):) Juuj annyira megörültem Zitának, mert már nagyon régen láttam. És most tényleg nagyon jól elvoltunk, mert kiültünk a szokásos padunkra és elkeztünk beszélgetni, meg poénkodtunk orba-szájba. Rajtunk kívül ott volt Bandi, Viki, Era, Miksu. Meg néha oda - oda csatlakozott egy - két emberke is. 17 óra körül bementünk kajolni, Miksu volt olyan kedves, aranyos, hogy odatt a vacsijából. Hááát nem édeeees???:):):):):) Era meg a Viki vacsiját ette, mert Ő mást evett. Aztán még kimentünk az udvarra és folytattuk egymás szivataását:):):) Annyira jó volt, mert már nagyon régen volt ilyen napom. Jól esett nosztalgiázni. :):):) (sok régi emlék jutott eszembe abban a pillanatban). Végreeee kaptam levelet Dancsitól, aminek nagyon megörültem:):):):) Majd kicsit később írok neki vissza:):):) Bandi még bent van Vikinél de szerintem nemsoká jön haza.
Mára ennyi! sok édes puszika mindenkinek:):):) szép jó éjszakát.

2 megjegyzés:

Dancsi írta...

Már írtam!!! :) Mindenhova. :P És a Közeli helyekent hallgatom. Jó az nem a Mielőtt végleg elmegyek, de Bikiniről mindig ti juttok eszembe. :) Puszy!

Kriszti írta...

Aranyos vagy köszönöm:):):) Igyekszem én is válaszolni. Amúgy ha nagyon hiányzol én is azt a Bikini számot hallgatom, mert akkor te jutsz eszembe:):):):) cuppantás