2009. 04. 06.

egy írtózatosan jóóó nap:)

Csőőőőő!!!!

A mai napom egyszerűen nagyon de nagyon hiper-szuper jó volt. :):):) Reggel felkeltünk, Arlett és én voltunk csak itthon. Bán felhívott, hogy maradjak itthon, mert jönnek szerelők. Elmentem zuhanyozni, közben Arlett is felkelt. Miután lezuhiztam, meg is jöttek a szerelők. Megnézték a probléma okát, de persze most sem jutottak semmire, így elmentek. Aztán kimentünk cigizni, majd készülődtünk, mert már előre elterveztük, hogy kinek mi dolga lesz és próbáltuk összeegyeztetni, hogy ahova tudunk együtt megyünk. Első utunk a Balaha aluljáróba vezetett, mert vettem Ritának bon-bon-t, amiért annyit segített a gyakszim során. Aztán bementünk az utazási irodába, Arlett lebeszélte Ritával a dolgait, majd félre hívtam Ritát és oda adtam neki a bon-bon-t. Megbeszéltük, hogy amikor lesz időm meg kedvem benézek hozzá. :) Aztán elmentük a sulimba, leadtam az értékelőpapíromat, amire két 5-öst kaptam:):):):):):) Nem is vagyok olyan buta asszem:):):):) Suli után a Király utca következett (Orto Profil). Itt Arlettnak volt dolga. A csaj akihez mentünk nagyon aranyos, és jó fej nő volt. Dumálgattunk vele kicsit, majd eljöttünk. Mivel Arlettnak 15:00 órára kellett állásinterjúra mennie, így még elmentünk a Jászaira kajolni (Szeráj), ahol nagyoooon fincsi gyros-tálat ettünk. Elszívtunk egy-egy szál cigit és beszélgettünk egy kicsit. Aztán még mindig elég sok időnk volt, így bementünk a Marczira. Igaz Arlett kb 15 percet volt csak ott. Felmentünk a szocirodába megbeszélnéni néhány fontos dolgot. Utána Arlett lelépett. Én felmentem Vikihez, majd lementünk cigizni. Közben nagy meglepetésemre felhívott a Dancsííí:):):):):) Juuuuj nagyoooon megörültem neki. Nagyon jóóó volt hallani a hangját. Elmeséltem neki, hogy milyen volt a két japikával és a dán csajszival az estént. Ő is elmesélte, hogy gipszbe van a lába és, hogy nagyon sokat pihenget mostanság. Majdnem fél órát beszéltünk. Utána még jobb kedvem lett, mert azt mondta, hogy már nagyon vár minket. :) Aztán taliztam Erával és mondta, hogy Ő is megy Dániába Dancsi családjával. :) Kis idő elteltével megjött Arlett, majd Bandi és Viki is (Kint voltak piálni). Viki egyből föl is húzott. Mi lent maradtunk és dumcsizgattunk. Majd bejött Norbi, de vele már nem sokat beszéltem, mert úgy volt, hogy Arlettal haza jövünk veszünk valami melegebb rucit és elmegyünk sétálni. Szóval mi el is köszöntünk. Haza jöttünk és nagy "meglepetés" ért minket....beszart a lift, úgyhogy föl kellett másznunk a harmadikra. :( Mire felértem majd kifulladtam. Na mindegy. Aztán megbeszéltük, hogy így inkább nem megyünk sehova, mert ki a f...nak van kedve lépcsőzni....
Csináltunk sajtos-tejfölös makarónit, kajoltunk és elkeztünk tv-t nézni. Aztán próba szerencse megnéztük, hogy van-e netünk....és igeeeeen végre van:):):):):) Egyből neki is estünk a gépnek.
Mivel nem jó a lift szóltam Bandinak, hogy szerintem nem valószínű, hogy haza kéne jönnie, úgyhogy Ő ma bent alszik a koliban. (gondolom annyira nem bánja):P Holnap is lesz progi rendesen. Megyünk dokikhoz. Nekem mennem kell sebészetre (kontroll), utána fogdoki, mert egy ideje fájdogál a fogam és nem biztos, hogy díjaznám, ha Dániában is ez lenne. Arlettnak is mennie kell dokihoz, így egyszerre le tudjuk zavarni mindet.
Na jóóóócccakát:)

0 megjegyzés: