2009. 04. 30.

Lesz még jobb is ebben biztos vagyok:):):):):)

Hi!

A tegnapi nap elég vegyes érzelmeket keltett bennem. A napom jól indult de a végére már nem alakult ilyen fényesen. Na mindegy. Délelőtt EFT-m volt, összeült a szoc. munkásom a pszihológusom, a tesitanárom, Bán meg Én és átbeszéltük, hogy ebben a fél évben mennyiben változott az életem és én magam. Sok pozitívumot soroltak fel, mert azt látják, hogy sokban önállósodtam, kiegyensúlyozottabb, és magabiztosabb lettem. Ezek nagyon szép és jó dolgok. Persze még sok minden van amiben változnom kell, de legalább már elindultam egy aránylag jónak mondható úton:)
A napom további része viszont már nem volt ennyire jó. Sajnálatos módon Vikivel most nagyon rossz a kapcsolatunk:( Nem nagyon tudunk egy hullámhosszon gondolkodni és ez ellentéteket szül kettőnk között. Remélhetőleg ha csillapodnak a kedélyek, akkor a viszonyunk is új erőre kap és el tudjuk felejteni ezt az időszakot.
Viszont ettől függetlenül elvoltam Erával és Kokkenfakken (Norbi) barátommal:):):):) Kimentünk a Moszkva térre szenyát kajolni, mert Kedves Szalai Úr éhes volt:) Aztán még ott helyben nagyon sokat beszélgettünk mi 3-an. Próbáltuk Erának elmagyarázni 1 - 2 dolgot, hogy fel nyissuk a szemét. Remélhetőleg azért valamilyen szinten sikerrel jártunk, de ez majd idővel úgyis kiderül. Aztán Norbi beült egy netezőbe chat-ni az Ő szíve választottjával, Era haza lépett Én meg vissza mentem a többiekhez. Bandi és Viki elég jól el lehettek, mert nem sokat voltam a társaságukba. Lent az udvaron Dorinával, Annával, Ricsivel és Szisszel voltam. Annyira sokat én nem csatlakoztam bele a beszélgetésükbe, inkább csak úgy hallgattam. Igazság szerint nekem nem Ők az igazi barátaim így én csak úgy elvoltam köztük. Aztán kicsit később Antival dumálgattam egy keveset, majd Tari Feritől kértem egy - két tanácsot, hogy Ő mit tenne az én helyzetemben. Elmeséltem neki, hogy most mit érzek és tök aranyos volt, mert azt mondta, hogy sokat nem veszíthetek, szóval tegyek úgy ahogy a szívem diktálja. Na mindegy ezt most inkább hagyjuk.
Este fele Dorina, Ricsi és Bandi próbáltak és elénekelték a kedvenc zenémet amit ők kreáltak. :) Aztán Dorina is tök ari volt, mert Ő is öntött belém egy kis önbizalmat és ez tőle nagyon jól esett:)
Most azért nem kell megilyedni, mert nem olyan gáz a helyzet, csak volt már jobb is....Ennyi. De majd teszek róla (vagy legalábbis igyekszem), hogy sokkal de sokkal jobb legyen:):):):)
Dancsi, remélem majd valamikor jelentkezel, hogy mizu van veled mostanság, mert amióta haza jöttünk nem igazán tudok rólad semmit:(
Minden jót mindenkinek:):):):)

pusszantós

2 megjegyzés:

Dancsi írta...

Szijja Csajje!

Holnap már visszaírok végre a leveledre, jön a hétvége, úgyhogy lesz több időm. :)
A naplómba is szeretnék pár sort odabiggyeszteni, úgyhogy nem tűnök el ígérem.
Pusszantalak!
Fel a fejjel, remélem már jobb kedved lett azóta!
Elő az önbizalommal te kis kokkenfakken! :D

Kriszti írta...

Szijjjja:)

Végreeee adtál magadról életjelet:):):):) Örülök, hogy írtál megjegyzést. Nagyon fogom várni a leveledet:) A helyzet amúgy egyre rosszabb, de úgy látszik ez az én formám. Na mindegy.

pusz-pusz