2009. 05. 19.

megint elkezdődött egy hét....HÉTFŐ!

Hát a hétfőket úgy alapból nem csípem valahogy. Még nagyon messze van ilyenkor a hétvége...:(
Húúú na nézzük mit is csináltam...
Mint mindig mostanában, jóformán még ki sem keltem az ágyból és már melókat keresgéltem, de nem találtam olyat, ami megfelelő lenne. Illetve olyat találtam, csak vagy anyanyelvi szinten kéne beszélnem olaszul vagy angolul, vagy olyan képesítést várnak el, hogy csak nézek. Szóval a munka még várat magára, de előbb vagy utóbb majdcsak rám ragyog a szerencse.
Aztán közben mostam, meg takarítgattam egy keveset.
Majd kora délután elmentem Szabinához, mert már tök rég megígértem neki, hogy majd megnézem, csak nem volt megfelelő alkalom rá. De végre ezt is sikerült letudni.
Ott voltam egy kis ideig, majd együtt (Szabinával) bementünk a Marczira a többiekhez. Mindenki nagyot nézett, hogy Szabina is velem jött, mert Ő már nagyon rég járt ott bent. Dumálgattunk, meg ilyenek. Olyan 21 óra körül jöttünk el a koliból. :)
Ennyi...

0 megjegyzés: