2009. 06. 23.

Megabrutáslis, Kokkenfakkenos buli Dancsiéknál:)

Welcome party képek


nagy a boldogság:)


Szalai Klán forever /a szép szemű és a bölcs:)/

Anya és lánya:)

így örültünk egymásnak:)

Jáncsííí épp Geri felé "sasolt"

Én, Geri, Era, Dancsi, Norbi

friends:)

Isten hozott csajeeee:)


szép idézet


az első pillanatok amikor haza ért:)

Az elmúlt két napom nagyon emlékezetes marad számomra.
Mindenki nagy lázban volt, hisz végre Dancsi haza jött Dániából, röpke fél év után.
A meglepi buli nagy és precíz szervezést igényelt, hogy minden a legtutibb legyen. Mindenkinek megvolt a feladata, hogy mit csináljon. Nagyon aprólékosan meg volt tercezve az utolsó szösszenetig. Muszáj is volt, hogy Dancsi még csak véletlenül se sejtsen meg semmit. :)
Era, Norbi meg Én rajzoltunk, színeztünk, díszítettünk stb ...
Dancsi nagyija készítette a finomabbnál - finomabb kajcsikat [hozzáteszem istenkirály fincsi volt minden:)]. Ibolya néni (Dancsi anyuja) takarított meg sürgött - forgott.
Majd mindent megbeszéltünk részletesen, hogy mi lesz, ha Dancsi megérkezik. Ezek után Ibolya néni és Era elmentek Dancsiért a Marcsira (ahogy Norbi mondaná...hihihi), de ez is úgy volt, hogy Ibolya néni kitette Erát a kolesz közelében, hogy nehogy az legyen, hogy miért együtt mentek. (kicsit levágós lett volna Dancsinak). Úgyhogy Ibolya néni érkezett meg előbb, majd rá pár percre Era is betoppant a 100 kilós tatyójával (így még hitelesebb volt a történet...hehe). Dancsinak meg az lett beadva, hogy Era náluk aludhat, aminek persze nagyon örült a csajszika, így nem is gondolhatta, hogy otthon már mindenki tűkön ülve várja a hazatérését. Addig mi mindent igyekeztünk a lehető legklasszabban megcsinálni, hogy egy perfect welcome party legyen:):):) Hála istennek mindennel időben végződtünk, úgyhogy szinte mindenki beállt a konyhába az ablakhoz, és onnan sasoltuk, hogy mikor érkeznek már meg Dancsiék.
Majd kb 19:30 körül begördült a várva várt autó. Gyorsan mindenki fölrohant az emeletre, mert úgy volt megdumálva, hogy ahogy bejön a Csaje, megvárjuk az első reakciót, majd előugrunk és lesz nagy meglepetés. Így is lett. Norbival megbeszéltük, hogy ahogy előugrunk azt fogjuk kiáltani a Dancsinak, hogy - CSUMÍÍÍÍÍ -. Voltak nagy ujjongások, sikongatásig, meghatódások, pityergések stb... Egyem is meg Dancsi olyan, de olyan édi volt. Annyira meghatódtam, mert engem is tök aranyosan fogadott. :) Azt hiszem azt a pillanatot nem fogom elfelejteni, ahogy megölelt és megköszönte, hogy ott vagyok.:) Akkor én is bekönnyeztem egy perc alatt, hisz nagyon érzékeny típus vagyok.
A nagy üdvrivalgás után kicsit csillapodtak az kedélyek és leültünk a nappaliba. Szegény Dancsi azt sem tudta kinek örüljön, vagy kivel beszéljen. Majd a társaság egy része elment kajolni, mert 1 - 2 vendég vidékről érkezett és ők időhöz voltak kötve, így nekik hamarabb kellett lelépniük.
Majd miután ők elmentek, mi elkezdtünk "party-ni". A hangulat megabrutális volt szerintem. :) Nagyon sokat beszélgettünk, nevetgéltünk, hülyültünk és még sorolhatnám. :) Geri (Dancsi haverja) tartott nekünk egy kisebb fajta "előadást", amin szanaszét röhögtük az agyunkat, és a felénél már kissé el is vesztettük a fonalat, mert volt a történetben már minden. Az idétlen Cartoon Network-ös mesétől elkezdve, a Gyilkos számokig és a termékbemutatással bezárólag minden. nagyon poénos volt az egyszer biztos. :) Közben Youtube-ról nyomattuk a zenéket, ami elég változatos volt, mert ahányan voltunk, kb annyi féle zenei stílust képviseltünk. De igyekeztünk úgy csinálni, hogy mindenkinek jó legyen, és mindenki élvezze a bulit.
Szerintem ez teljes mértékig így is történt, mert Én személy szerint nagyon jól éreztem magam!!! A hangulat fenomenális volt, a kaja isteni finom, Nagyi teája utánozhatatlan:) az emberek akik pedig ott voltak ... hááát nem is tudom kifejezni.
Azt hiszem nem is tudnám szebben kifejezni és zárni ezt a fejezett minthogy:

ISTEN HOZOTT ITTHON DANCSI!!!
WELCOME TO THE KOKKENFAKKEN, DANCEFAKKEN, MEGAFAKKEN, WOMITFAKKEN, DRINKENFAKKEN PARTY!!! :):):)

(ha jól emlékszem valahogy így szólt a Dancsinak szánt üdvözlő szöveg, amit készítettünk neki)

Mindenkinek hálás köszönet, hogy ilyen jól sikerült a buli és hogy részese lehettem.

millió puszi

2 megjegyzés:

Dancsi írta...

Juuj Kriszti!

Annyira szuper volt olvasni az élménybeszámolódat az egészről! :)
Újra átéltem minden pillanatát!
Azt hiszem nem túlzás azt állítanom, hogy ez volt életem legszebb és legmeghatóbb, valamint élvezetesebb meglepetés bulija!!!
Köszönöm a sok időt, energiát, áldozatot amit értem hoztatok és persze, hogy a barátaim maradtatok a fél év távollétem után is! :))
Soha, de soha nem felejtem el, amikor megláttam a kis borzos fejedet :P és örülök, hogy neked is jó élmény maradt! :)))
Pusszanat!
Dancsi Dabasról

Kriszti írta...

Jáncsikám:)

Köszönöm ezt a "szívhez szóló" kommentet, nagyon jól esett:)
Örülök, hogy jól érezted magad és, hogy el értük azt amit szerettünk volna.
Fél év pedig nem nagy idő, szóval ha valakit kedvel/szeret az ember akkor ez nem idő. Egy barát örökké szeret és ott van ha kell minden pillanatban!!!

Én köszönöm, hogy részese lehettem ennek az egésznek és én sem fogom elfelejteni azt a pillanatot, amikor megláttalak és azt a kitörő boldogságot, ami akkor sugárzott le rólad:):):):):)

millió puszika

/és tudd ide bármikor jöhetsz, mert szeretném ha azt éreznéd, hogy rám számíthatsz:)/