2009. 02. 06.

jelentés a suliból :)

Hali!

Itt vagyok a suliban, de még nem kezdődött el az óra, mert volt egy kis kavarodás az "A" és a "B" csoport között. Jóóó mi...?! Jó kis iskolám van mi tagadás. Soha nem lehet tudni előre, hogy mire számíthat az ember. Jelenleg 3-an vagyunk kő keményen a csoportban. Szegény tanárnő, tökre sajnálom, mert azért nagyon szar lehet neki, hogy ez a helyzet áll fenn.
Na mindegy, majdcsak változik ez a hadi állapot. :P Ja hétfőre le kell adnom a jelentkezésemet, hogy júniusban vizsgázni megyek. Ez is poén, hogy ilyenre jelentkezni kell, hisz ez annyira egyértelmű, hogy idén vizsgázok. Ti mit gondoltok erről? Őszintén nincs igazam? Furcsa egy rendszer folyik itt. A tesi tanárnőm is szeretne végre egy stabil időpontot arra, hogy mikor járjak tornázni, de mondtam neki, hogy nagyon sajnálom de ez nem megoldható, mivel minden este meg kell néznem a másnapi órarendemet, hogy tudjam mi lesz. Ezáltal semmi nem biztos.
Na mindegy, ez van ezt kell szeretni. de azért poén. Jaa, igen...remélem tetszenek a verseim, majd még fogok feltenni egy párat, de azok már régebbiek, viszont azok közt is van 1 - 2 ami még a jelen helyzetemben is aktuális.
puszika nektek :):):):) LOVE IS IN THE AIR:):):):):)

folyt...köv...
Nem rég értem haza, és gondoltam azt még leírom nektek, hogy a 3 emberből óra végére csak ketten voltunk olyan kiartóak, hogy ott maradtunk. A tanárnő nagyon kedves is volt mert megköszönte nekünk, hogy kitartottunk és nem hagytuk Őt cserben. Jaaaj, annyit gépeltem már ma, hogy az hihetetlen. Egész órán csak a billentyűzetet nyomtuk ezerrel. A végén már nagyon untam, de megcsináltam. Ennyi.

0 megjegyzés: