2009. 02. 06.

"Jó reggelt"!

Igaz már nincs annyira reggel, de nekem még igen:P Ma végre kicsit tovább aludhattam, mint 6 óra, mert csak 11:20-ra kell bemennem a suliba. Ilyenkor legalább kényelmesen el tudok készülődni, és nem kell össze-vissza kapkodnom. Első dolgom volt, hogy ittam egy kávét, elszívtam egy cigit. Közben beszélgettem Krisztiánnal is egy kicsit. Utána elmentem zuhanyozni, hajat mosni. Aztán kiválasztottam, hogy mit veszek ma fel. Ma zöldes színeket választottam. Tök jó csaj is lettem néhány perc leforgása alatt...hihihihi:P De még így is tök gyors voltam, mert még van 1 órám, hogy elinduljak...hm..tudok ám valamit:P Suli után jön "életem párja" és kikísér a Keletibe. Látjátok még az utolsó pillanatot sem szalasztja el, hogy velem legyen...:P Hááát nem aranyos. (ebből még a végén házasság lesz...:P)--->na jó ez csak poén volt.
Tegnap esti események röviden: Haza értem, ettem, gépeztem. Msn-en beszélgettem Szabinával, meg Faluhelyi Balázzsal (Bandi békéscsabai haverja). Szegény Szabinával szórakoztunk össze - vissza, mert Bandi folyamatosan küldözgetett neki kis idétlen hangulatjeleket...hehe. Közben visszaírtam annak a bizonyos személyenek iwiw-en, remélhetőleg elolvassa és egy kicsit magába is néz, hogy mi a helyzet. (elég egoista emberkéről van szó, és leoltottam kicsit, hogy vegye észre magát.) Aztán elköszöntem mind a két emberkétől, Bandival kimentünk még 1 cigire és én mentem csicsikálni.
Nos ennyi. Majd ha otthon leszek leírom a napom további részét.
Addig is sok cupp

0 megjegyzés: