2009. 07. 19.

Haláli egy vasárnap este:):):):)

Sziasztok!

Na végre tudok írni, mert van is miről. :)
A tegnapi napom nagyon de nagyon jól végződött.
De kezdjük az elején:
Szóval pénteken itt volt az öcsém meg Era. Szombaton Ádám olyan 14:15 körül elment, sajna nem sokat tudtam élvezni a társaságát:(
Miután elment Erával itthon voltunk, mint általában mindig.
Nem sok mindent tudtunk csinálni, de azért igyekeztünk jól el lenni.
Kitaláltuk, hogy csinálunk valami értelmes vacsit, így készítettünk sajtos - krumplit. Húúúú már baromi régen csináltam ezt a kajcsit. De ettől függetlenül szerintem nagyon finomra sikerült:)
Még Rudi is evett belőle, mert szegénykém nem igazán tud főzni, így mondtam neki, hogy egyen velünk.
Utána még Erikával kimentünk 1 cigire, majd el mentünk csicsikálni.

VASÁRNAP:

Reggel olyan 9 körül ébredtünk. Én ittam teát, addig Era reggelizett. Nekem a tea előtt nem szabad enni, mert éhgyomorra kell elfogyasztani. (nagyon rossz íze van).
Majd én is reggeliztem, mert a gyógyszert amit szedek, azt meg csak úgy lehet bevenni, ha előtte eszek. Jó mi?!
A délelőtt írtó gyorsan eltelt és még utána is, mert Erikának 15 óra körül haza kellett mennie, aminek nem igazán örültem, mert úgy hittem, hogy utána meg fogok halni az unalomtól.
De mit ad isten nem így történt, mert olyan 15:30 körül kimentem az Örsre, mert taliztam egy ismerősömmel. Bementünk az Árkádba, ami nagyon jól jött, mert bazi nagy vihartól menekültünk meg. :) Így hála istennek én szinte semmit nem észleltem az egészből:):):) Amúgy is gyűlölöm a viharokat.
Kb 18:30 körül haza értem.
Azért siettem haza, mert Dancsi telefonált, hogy Ő meg Norbi eljönnének ha nem okoz gondot.
Persze örültem neki, mint majom a farkának, mert így legalább megvolt a társaságom. :)
Dancsi egy kicsivel hamarabb ide ért, mert Norbinak késett a vonata.
De kb 15 - 20 percre rá, már Ő is itt volt. :)
Úgy volt, hogy azért jönnek be, mert az egyik haverukkal taliznak majd a Moszkva térnél, de majd csak valamikor 22 óra fele. Így gondoltak egyet és bejöttek hozzám:)
Nagyon jól el voltunk itthon egy ideig...beszélgettünk, hülyéskedtünk, sokat nevettünk:)
Aztán olyan 21 óra után elindultunk.
Geri meg egy haverja (Pisti) már ott vártak minket a Moszkván.
Norbi még benyomott egy meleg szenyát, utána elindultunk, mert a "buli" a Margitszigetnél volt.
Innentől kezdve kezdett izgivé válnii az esténk, amit akkor még nem is sejtettünk.
Először is úgy kezdődött, hogy a Margitszigeten kellett volna leszállnunk, de nem sikerült, mert mire oda jutottunk az ajtóhoz addigre becsukódott az ajtó, így elmentünk a Jászaira.
Onnan sétáltunk vissza a szigetre. Mondanom sem kell nagyon izgi volt olyan hidegben meg szélben a híd kellős közepén flangálni:)
Na mindegy azért oda értünk a buszmegállóba, ahol föl kellett szállnunk ahhoz, hogy oda menjünk, ahol az osztálytali helye volt.
Nagy nehezen meg is találtuk a helyet, de nagyon el volt dugva, úgy hogy elég sokáig kavargásztunk össze - vissza, mire meglett. :)
Na mindegy meg lett és ez a lényeg.
Bementünk és kerestünk egy ülőhelyet. Dancsival azon izgultunk, hogy zárt hely legyen, mert addigra már rendesen fáztunk. Hála istennek az volt, vagyis félig zárt, de már az is sokat jelentett nekünk:)
Leültünk, közben Geri néha - néha el-eltűnt, mert ugye neki sok ismert arc volt ott, így Ő nagyon jól el volt.
Meg hát benne már volt "tütüke" rendesen:):P
Azért mi is el voltunk 3-an:)
Éjfél után vagy 1 óra után volt ingyen koktél.
Dancsival már tökre rá voltunk kattanva a dologra, hogy iszunk valami fincsi koktélt. Mondjuk Sex on the Beach-et:) Na persze meg ahogy azt mi elképzeltük kb. Ugyanis ez úgy működött, hogy a pincér srác hozott ki valami nagyon szar ízű koktélnak sem mondható piát.
Valami pezsgős, meg tök keserű lötyi volt:) bleeeee:(:(:(
Hát minden a remény hal meg utoljára, szokták mondani.
Olyan 2 óra körül már kezdtük unni magunkat, meg fáradtunk is.
Hála az égnek el is indultunk szinte egyből és nem szarakodtunk még ott egy fél éjszakán keresztül. :)
Na igen vissza indulás...merre is van a vissza fele?! hehehe
Persze Norbi drága mondta a frankót, és állította, hogy mit tudom én jobbra kell fordulni, ami mint utólag kiderült nem a helyes irány volt...na mindegy Norbi nagyon erőszakosan állította, hogy de az úgy van és arra kell menni. Na ja.
Erre kikötöttünk az Árpád - hídnál, amivel alapjáraton még nem is volt baj, csak ott sem a helyes irányba indultunk el, mert nem Pest fele kezdtünk el sétálni, hanem Budára. De mire erre rájöttünk addigra már jó pár 100 km-ert megtettünk Buda irányába, és már senkinek nem volt se kedve, se idegzete vissza sétálni.
Elértünk a híd végére, majd oda mentünk a legközelebbi buszmegállóba.
Igaz egész úton míg a hídon sétáltunk Norbi meg Geri oltogatták egymást, meg mind a kettő állította a maga igazát, de ez a buszmegállóban még korán sem fejeződött be.
Azon kezdtek el "vitatkozni", hogy várjuk-e meg az első buszt, ami arra jön, vagy hívjunk taxit.
Norbi a busz mellett szavazott, Geri persze a taxira. Dancsi meg Én meg inkább hallgattunk egy ideig, hogy mi lesz az egészből.
Aztán mivel ők ketten nem tudtak kompromisszumot kötni így kénytelenek voltunk mi is közbe szólni.
Mivel már nagyon fáztunk így mi is a taxi mellett szavaztunk. Mivel még csak olyan 3 körül volt, így elég sokáig kellett volna a hidegben szarakodnunk, mert azt nem tudtuk pontosan, hogy mikor jön az első busz.
Egy taxis viszont pont jött és Geri le is intette. Na gondoltam végre indulunk és itthon leszünk.
Na azért ez nem ment ilyen zökkenőmentesen, mert oké, hogy leállítottuk a taxist, de kb senkinél nem volt elég lové, úgy hogy jött a következő dilemma, hogy miből fizetünk, ha mondjuk kijön egy 10 ezer ft-os összeg. (?)
Geri állította, hogy kifizeti csak szálljunk már be.
De mondtuk neki, hogy annyi pénz nála sincs. Erre meg csak annyit mondott, hogy mi ne foglalkozzunk ezzel, majd Ő elintézi.
Hát jó, gondoltuk Ő tudja.
Először úgy volt, hogy Norbi, Dancsi meg Én a Blaháig megyünk, Geri meg haza.
Aztán út közben mondtam a Norbinak, hogy végülis mi kiszállhatunk a Margithíd budai hídfőnél és onnan elmegyünk valamelyik busszal a Blaháig.
Így is történt. A taxis srácnak szóltunk, hogy a híd körül tegyen ki minket. El köszöntünk Geritől, majd fölsétáltunk a hídra. (vissza értünk oda ahonnan kb kiindultunk:P hát nem poén?)
Sikerült is rövid időn belül fognunk egy éjszakai buszt, ami ugyan nem alacsonypadlós volt, de ettől függetlenül megoldottuk a föl és leszállást. :)
És láss csodát haza értünk:):):) El sem hiszitek, hogy mekkora megkönnyebülés lett úrrá mind a hármunkon, hogy már csak pár lépés és ágyikóban leszünk:)
Kb 3:30-ra értünk föl, és egyből feküdtünk is le aludni. :)
Reggel olyan 9 körül már megint Szabinára kelltem, mint már annyiszor a héten.
Kissé bunkó voltam vele a telóba, de szerintem érthető, mivel nekem még nagyon korán volt.
Csakazért hívott,hogy föl jöhet-e mert le akar tenni 1 - 2 dolgot nálam.
Mondtam neki, hogy jó jöjjön. :S:S Tudtam jobbat?!
Így már tök mindegy volt, mert úgy sem tudtam vissza aludni, ráadásul nagyon de nagyon fulladtam a köhögés miatt.
Még föl sem öltöztem de Szabina már itt is volt. Kinyitottam neki az ajtót, majd vissza mentem a szobámba rendesen fölöltözni.
Majd kimentünk egy cigire meg egy kávéra.
Valamivel később Norbiék is fölébredtek, mert ma mentek a Balatonra. (Dancsi, Norbi meg Geri).
Aztán Szabina is lelépett.
Jelenleg egyedül vagyok, mert Rudi a Marczin van, mert ott szokott kajolni.
Hát ennyi.
Remélem fel tudtátok dolgozni ezt a sok infót?! :P heheheh
Na minden jót mindenkinek!!!

puszikaaa:)



1 megjegyzés:

Dancsi írta...

Na igen, az az este tényleg haláli volt! :D (igaz szombat volt. :P Bár, ha a hajnali sétát nézzük)
Mekkora mázli, hogy ilyen könnyen megúsztuk és nem fagytunk szét még jobban! :)
Azért, köszi, hogy eljöttél velünk! :)) Viszünk mi még jobb buliba is, I promise! :P

Puszi!