2009. 07. 16.

Rohadt meeeeleeeeg van

Kedd:

Bementem a Marczira a Miksához,hogy ne unatkozzon. :):P
Egy ideig bent voltunk, közben a Tündéék mondták, hogy mennek ki fagyizni. Miksa is ment volna, de közben eszébe jutott, hogy megígérte a Dienes Tominak, hogy bemegy hozzá az OORI-ba (Budakeszi). Megkérdezte tőlem, hogy nekem milyen programom van, mert ha nincs semmi akkor elmehetnék vele, mert Ő úgysem tudja az utat pontosan.
Nekem annyi lett volna a napi program, hogy Erát elkísérem a fogorvoshoz.
Úgy hogy fölhívtam Erikát és elnézést kértem Tőle, de mondtam neki, hogy közbe jött Budakeszi.
Persze annyira nem volt elragadtatva a dologtól, de mindegy...vele még mindig többet tudok lenni, mint Miksával.
Ezek után fogtuk magunkat és leléptünk. Kb fél óra múlva már kint is voltunk. Tomi nagyon megörült nekünk, és tök aranyos is volt, mert megköszönte, hogy kimentünk hozzá:):):):)
Kb olyan 17:30-ig voltunk ott, aztán eljöttünk, mert Szabina is ott volt, és nem akartunk tovább zavarni.
Vissza fele jövet nagy szerencsém volt, mert épp a Geri is ott volt az OORI-ba és megkértem, hogy ha lehet akkor a busz megállóig vigyen már le, mert elég hosszú az utca, ahol végig kell menni. Tök rendes volt a Geri, mert szó nélkül levitt:)
Poén... Miksu ugye bár egyedül jött le, és már a kapun kívül volt, amikor 2 biztonsági őr utána kiabált, hogy Ő meg hova megy. Miksu mondta nekik, hogy haza szeretne, ha engednék. :) Kiderült, hogy aki ott bent van, az nem mehet kapun kívül csak engedéllyel. Nem semmi...
Szóval meg volt a napi kis izgalom is. :)
Vissza fele a Moszkván megettünk 1 - 1 szenyát, mert már rohadt éhesek voltunk, majd vissza mentünk a koliba.
Nem sokra rá Era is megérkezett. Még egy darabig bent beszélgettünk Miksuval meg a Páll Attilával, aztán eljöttünk, mert Erának mennie kellett haza.

Szerda:

Ma úgy volt, hogy már megyek melózni, de reggel olyan szarul voltam, hogy szó szerint annyira köhögtem, hogy már bele is szédültem. Így gyorsan ettem, hogy be tudjam venni a gyógyszert. Gondoltam utána jobb lesz. Igen ám, de mivel antibiotikum és elég erős, így elálmosodtam tőle és vissza aludtam. De hála istennek még ezek előtt írtam egy sms-t a Gábornak (munkatárs), hogy ma sem megyek be. Aztán olyan 9:45-ig aludtam. Aztán mostam egy adagot, mert annyira meleg van, hogy tök hamar megizzadok, így elég gyakran kell ágyneműhuzatot mosnom.
Közben elmentem fürödni meg hajat mosni.
Dél körül ettem egy kis levest, gondoltam attól majd jobb lesz, de nem sokkal lett jobb:(
Délután 15 óráig itthon voltam és tv-tem meg pihentem.
Olyan 14:30 körül hívott fel a Miksa, hogy Ő is jön a Kalányos Zsoltival a Blahára, és ha gondolom menjek majd le hozzájuk, mert Zsolt most itt melózott.
Gondoltam magamban miért is ne, legalább addig sem vagyok egyedül, mert egy kicsit sikerült így is bedepiznem délután.
Délután 15 órától egészen 18 óráig kint voltunk. Zsolti melózott, meg közben beszélgettünk hármasban.
Aztán hívott Era, hogy merre vagyok. Meglepődtem, mert úgy volt, hogy ma nem talizunk. Végül csak bejött és eljött hozzám:):):)
Aztán este fele Szabina is bejelentkezett, hogy eljönne. :S Őszintén szólva el akartam vele beszélgetni erről - arról, de úgy éreztem, hogy nem ez a megfelelő alkalom, így inkább hagytam.
Miután elment, neki ültem megnézni a dolgaimat....e-mail-ek, iwiw, facebook...
Viszont lassan megyek csicsikálni, mert holnap jön reggel a Szabina, mert elmegyünk dokihoz, hátha mond valami okosat.

Na jóéjt mindenkinek

csááááá

0 megjegyzés: