2009. 10. 21.

Kedd....Picilány kedvéért folyt köv a blog:):):):)

Jó Reggelt!

Ez a nap is elkezdődött. Hamarosan mennem kell melózni, de gondoltam előtte még gyorsan leírok néhány dolgot.
Tegnap nem sok minden történt igazából. Bementem a Marczira elintézni 1 - 2 hivatalos ügyet, ami a jövőmet illeti. Találkoztam Szabinával, mivel fent volt Pesten. Nem sokat beszélgettünk, csak 1 - 2 szót váltottunk. Napom túlnyomó részében Bandival, Vikivel na és persze Erával töltöttem. Szerintem ez nem újdonság. :) Dancsival is taliztam, bár Ő nem volt a társaságunkban túl sokat, mert ment valami táborba. Nagy meglepetésemre kivel futottam össze (?), Zoli egyik hugával, Esztivel. Néhány receptért jött be, amire szüksége van a Zolinak. Megkérdeztem Esztit, hogy mi újság Zolival és hála istennek minden oké vele.
Suli után Bandi és Viki le is léptek, én meg Erával elmentem a fogorvoshoz, de nem jártam szerencsével, mert mivel nem a II kerülethez tartozom így nem fogadott a doki. Szóval kénytelen leszek otthon elmenni a dokihoz, vagy itt a VIII kerben találni egyet.
Aztán mivel nem volt kedvünk még haza jönni elmentünk a Mammutba körül nézni. Öcsikémnek néztem ajándékot, mert novemberben lesz 22 éves. Siker....:):):) találtam neki. :)
Mivel eléggé eltelt az idő, így haza fele jövet Era már nem jött a Blahára, így tőle a Batyin elköszöntem.
Itthon Rudi kivételével mindenki itt volt. Neki ültem gépeztem egy kicsit, msn-tem apummal. :)
Valamivel később Bandiékkal még kimentünk egy cigire és aránylag korán, olyan 22 óra körül mentünk lefeküdni. Nagy meglepetésemre Picilány írt nekem sms-t, aminek mondanom sem kell nagyon megörültem, úgy hogy az ő kedvéért amennyire csak lehet írom tovább a blogomat:):):)
Nos ennyit a tegnapról....ha lesz időm akkor leírom a mai napomat is, viszont most elköszönök, mert mennem kell melózni....
millió puszi mindenkinek....!!!!
ciaooooo

0 megjegyzés: