2009. 10. 21.

nagyon jól telt nap

Halihóóóó!!

Nem rég értem haza a melóból. Ma kivételesen nagyon jóóó napom volt hála istennek. Sikerült 3 nagyon jó riportot készíteni, így gyorsabban telt a nap is. :) A riportokon kívül is jó témáink voltak, amelyekhez hozzá tudtam szólni, úgy hogy nagyon jól éreztem magam a mai nap folyamán:)
Sőt 13 óra körül bejött a Laci is és külön megdícsért, hogy egyre ügyesebb vagyok, mert most már sokkal bátrabban merek beleszólni a mikrofonba.
Még valamikor a délelőtt folyamán a Dancsi is írt nekem üzit a táborból. Örömmel olvastam, hogy tetszik neki a környezet és a hangulat is nagyon remek. :)
Nagyjából 14 óra körül végeztem, aztán jöttem haza. :) Jövőhéten mivel Gábor nem lesz ezáltal Piroskával fogok műsort vezetni hétfőn és szerdán is. Szerintem vele is menni fog a munka, mert dolgoztunk már együtt és akkor is nagy volt az összhang kettőnk közt:)

Most beszéltem Erikával telón, hamarosan jönnek Vikivel haza. Hmm... kajcsit még nem csináltam, de majd 3-an kiöklünk valamit.
Egyenlőre ennyi...
18:51-->
Sikerült kaját csinálni. Sült pipihusit készítettünk. Közben Bandi is haza ért. Az előbb voltunk kint cigizni, és megbeszéltük kinek milyen napja volt ma. Erika már egy ideje haza ment, de holnap délelőtt jön mert megnézzük azt a munkalyet, amit már hetek óta tervezünk, hogy elmegyünk. Közben össze pakolásztam néhány dolgot, amit viszek haza. Jah és sikeresen megégettem a kezemet, miközben néztem a kaját, hogy elég puha - e már....tudok ám alkotni mi?! Na mindegy.
Szerintem mára ennyi.
Ha történik valami érdemleges írok még.
Jó éjt kedves olvasóim.

0 megjegyzés: