2009. 02. 03.



Boldog névnapot Balázs :)
Halihó Everybody! :)





Először is borzasztó csúnya időnk van ma, esik az a fránya eső...:( Tiszta lehangoló tud lenni, legalábbis számomra. És ha ez nem elég ma is suli :S Szupeeer. Föci órám lesz, ami nem olyan gáz.


Tegnap este még annyi történt, hogy beszélgettem MSN-en apucikámmal, szegénykém eltörte a csuklóját:( Remélem minél hamarabb rendbe jön!!!


Szabina is megtalált...hm(életem párja):P:P:P:P Ma reggel írtam neki vissza, hogy ha gondolja eljöhet, mert ráérek délután. Nem tudom, hogy ilyen időben is eljön-e de ahogy ismerem ez nem annyira hátráltatja őt...hehe, csak kicsit vagyok gonosz mi?! Bandi is most ment el suliba az előbb, mert kicsit elaludt:P:P:P Remélhetőleg nem cseszik le a fejét nagyon emiatt. Ja igen ma Balázs névnap van...ez úton is szeretnék Boldog névnapot kívánni Nagy Balázsnak és Faluhelyi Balázsnak:):):):)


Hm...tegnap kaptam levelet Dancsitól, Ő most Dániában van mint tudjuk és szoktunk írogatni egymásnak. Mivel tegnap este nagyon lassú volt a net, így ma tudtam csak reagálni neki. Remélem megkapja a levelet. :)


Na asszem, most ennyi egyenlőre.


cuppanós nektek


0 megjegyzés: