2009. 02. 03.

Buona sera a tutti!!!

19:30 van. Kb 1 órája vagyok itthon, mert suli után meg vártam Szabinát és együtt be mentünk a Marczira. Illetve előtte elkísértem "életem párját" a Mammutba (Saturn), mert fülhallgatót vett az MP 3-hoz. Szóval ez után bementünk a többiekhez. Még az udvaron összefutottunk Dienes Tomival, Tari Ferivel meg Báder Ricsivel. Váltottunk velük néhány szót, ja és Feri megjegyezte, hogy nem ad a vacsijából (nem mintha kértünk volna:P), mert tejbepapi volt. Majd bementünk az épületbe, és felnéztünk a Miksuhoz meg a Balázshoz. Mivel ma Balázs névnap van így felköszöntöttük, majd dumálgattunk velük kicsit. Bár mindig megszívom valahányszor ott vagyok náluk mert a világból is kiszivatnak. Állandóan piszkálódnak valamivel, ami persze nem bántó, mert tudom, hogy csak poénkodnak így én is visszavágok nekik:) Miután őket letudtuk Szabina mondta, hogy Ő elindul haza. Így hát elköszöntem tőle és felugrottam a Vikiékhez a másodikra. Őszintén szólva kb 5 percet ha ott lehettem, mert ránéztem Erára, és láttam, hogy elég depis, nekem meg valahogy nem volt hangulatom most punnyadni, így fogtam magam és leléptem. Gyorsan rácsöriztem Szabinára, hogy meddig ment el, mert ha nem nagyon akkor várjon meg és megyek utána. Szerencsém volt, mert még ott volt valahol a közelben. Aztán elmentünk a Moszkva térre és metróval jöttünk haza. Ha minden igaz, holnap valamikor megyek majd Szabináékhoz, mert már nagyon régen láttam pici lánykáját, és már nagyon szertnék vele játszani:)
Na, majd holnap jön a folytatás...
Jó éjt mindenkinek:)
cuppantás

0 megjegyzés: