2009. 02. 03.

Hali!

Végre itthon:) Mára ennyit a suliról. Föci óra volt, és igazából nekem semmi bajom ezzel a tantárggyal, meg a tanárnővel se, de valahogy eszméletlen uncsi volt. Már alig vártam, hogy vége legyen és jöhessünk haza. Pedig még az órai anyag sem volt valami bonyolult. Talán azért lehet azt mondani, hogy unalmas volt, mert olyanokat beszéltünk át, amiket anno középsuliban én már tanultam. Meg hát ugye abból érettségiztem. :) Igazság szerint még csak mostanában lenne vége hivatalosan az órának, de ez a tanár mindig jóval hamarabb elenged minket. Hááát nem jó fej?:):):):) Miközben írogatok itt nektek várom Életem Párját....na ki találjátok kire gondolok? Igeeen, hát persze ki is lehetne más, mint Szabina:P:P:P:P Az előbb beszéltem vele, és mondta, hogy jön, csak az urát várja, hogy haza érjen és utána indul is. Kár hogy ilyen ratyi idő van, mert így nem hozza el Zitát a kislányát:(:(:(:( Már hiányzik a kiscsaj, mert tök régen láttam. De most ez a hétvége is kimarad, mert megyek haza kis családomhoz, :) szóval talán majd csak jövőhét végén megyek Szabináékhoz. Na de ez a jövő kérdése, addig még ki tudja hogy alakul kicsiny életem....?!:):):):)
Eddig ennyi, amit tudok mondani....folyt. köv. később

0 megjegyzés: