2009. 02. 07.

hétvége itthon

Szép jó napot mindenkinek!!!!

Húúú végre gyönyörű szép időnk van, süt a nap, és nagyon kellemes a az idő. Már erre vártam nagyon rég óta:):):)
Itthon minden rendben van, mindenki jól van. Apum meg öcsém szenved kicsit a begipszelt kezeik miatt, de ezt leszámítva no para. Anyukámmal már elég sok mindent megdumáltam, hogy mik történtek velem az elmúlt időszakban. Említettem szüleimnek a dániai utat is, és egyikük sem ellenezte....juhéééé:) Szóval ha engem választanak ki, akkor a szüleim is mellettem állnak és támogatnak a dologban. El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire jól eső érzés ez számomra. tegnap kb éjfélig Szabinával msn-tem, de én köszöntem el tőle hamarabb mert nagyon álmos voltam már. Az este még lefekvés előtt sirdogáltam egy picit, mert volt 1 - 2 dolog ami elég szarul esett a napokban és ezek miatt volt mindez. De aztán reggel felkelltem és újjult erővel kezdtem neki a naponak. Ilyenkor különben tök jó, mert feltöltődöm energiával, mert kicsit kiszabadulok a megszokott környezetből és pihenhetek kicsit. Aztán egy ideig elég is lesz mikor vissza megyek Pestre. :) Persze azért ilyenkor is hiányoznak a barátaim, hogy ne hiányoznának, de velük sokkal többet vagyok, mint a családommal. Jah, igen.....poén: Írtam iwiw-en Zolinak, és persze az van amire számítottam.....nem válaszolt és ami a legszebb el sem olvasta, hogy mit írtam neki. Szééép mi??? Inkább nem mondok már rá semmit, mert asszem nem tudnék szép szavakat beleszőni a mondataimba. Ez a fiú ennyit is ér azt hiszem. Na de mindegy le van kakkantva!!!!! :):P Én is tudok ám lekezelő, bunkó paraszt lenni, nem csak Ő. Dancsinak is írtam e-mail-t még tegnap. Szegénykémnek most lesz mit olvasnia, mert sok mindent írtam le neki. Utólag is sorry:) Nos, egyenlőre azt hiszem ennyi talán.....majd folytatom még ha újabb közlendőim lesznek:):):):) cuppantáááááás

0 megjegyzés: